کسب درآمد آسان با فروشگاه ساز هشت
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد آسان با فروشگاه ساز هشت

ساخت فروشگاه ، آموزش فروشگاه ساز رایگان، فروشگاه ساز رایگان هشت، برترین فروشگاه ساز رایگان فارسی، فروشگاه فایل ، فروش فایل در فروشگاه هشت، فروشگاه ساز ساخت فروشگاه ساخت فروشگاه اینترنتی ایجاد فروشگاه

زمانی داشتن یک فروشگاه ساده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، آرزوی ناممکن بسیاری از کاربران فعال در فضای مجازی بود چرا که برنامه نویسان مبلغ بالایی درخواست می کردند و نداشتن دانش نگهداری و هزینه های فروشگاه مزید بر علت بود. ولی با راه اندازی فروشگاه سازهای رایگان کار آسان و راحت شد در واقع کسب درآمد آسان و راحت شده است. کافیست شما با چند کلیک یک فروشگاه با امکانات دلخواه خود راه اندازی کنید. یکی از این فروشگاه سازهای مدرن، هشت می باشد که همه امکانات به روز را با هم دارد .

قبل از آنکه به تشریح و معرفی کامل فروشگاه ساز رایگان هشت بپردازم، به طور مختصر برخی مزایای این فروشگاه ساز عبارتند از:

1- داشتن یک فروشگاه اینترنتی مدرن و به روز

2-ساخت فروشگاه بدون داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی

3- رایگان بودن کلیه امکانات : هاست , فروشگاه ساز ,  قالب های حرفه ای

4- دارا بودن فروشگاه فایل و اتصال به درگاه پرداخت و اینکه بابت فروش فایل ، صاحب فروشگاه هیچ پورسانتی پرداخت نمی کند.

5- داشتن هاست پر قدرت با آپتایم بالا

6- باز بودن دست کاربر در راه اندازی دو نوع فروشگاه اعم از ساده و آماتوری و یا حرفه ای و پیشرفته

و دهها امکان حرفه ای دیگر که شرح برخی در ادامه خواهد آمد...

هشت پلتفرمی برای ساخت و مدیریت فروشگاه اینترنتی به صورت ساده و حرفه ای است است که امروزه یکی از بهترین روش های ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده از فروشگاه ساز های بر خط و آنلاین از جمله هشت است زیرا این سیستم ها به صورت آنی اقدام به تحویل فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین می نماید و هزینه های کمتری بر کاربر تحمیل می کند.سایت هشت نیز از این دسته سیستم ها است که کل عملیات ساخت و تحویل فروشگاه را به صورت آنلاین و آنی انجام میدهد.

از ویژگی های دیگر هشت وجود پوسته های فروشگاهی متنوع و حرفه ایی است که به کاربران کمک می کند تا بتوانند خیلی سریع و بدون هر گونه دانش در زمینه برنامه نویسی اقدام به نصب پوسته فروشگاهی خود نمایند.

 

ویژگی بعدی وبسایت هشت امکان اتصال به درگاه بانکی است تا مشتریان بتوانند وجه سفارشات را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و کاربر با فعال سازی سبد خرید حرفه ایی بتواند مشخصات کامل خریدار را به صورت اتوماتیک دریافت کنید.در معرفی فروشگاه ساز هشت باید از قالب های موبایل نیز سخن گفت زیرا قالب نوبایل با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.

یگی دیگر از ویژگی های هشت ، امکان فروش محصولات دانلودی است که بسیار بسیار در مبحث راه اندازی فروشگاه اهمیت دارد.در هشت کاربر می تواند خیلی ساده علاوه بر فروش کالاهای فیزیکی اقدام به فروش کالاهای دانلودی نماید.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی با این لینک به وبسایت هشت مراجعه کنید.: http://8n8.ir

ما بی دلیل فروشگاهی را برای کسب و کار معرفی نمی کنیم تمام موارد در فروشگاه هشت مورد تایید است و با خیالی آسوده می توانید به کسب درآمد بپردازید ، آنچه خوبان دارند این همه را یکجا دارد.

 تمام آموزش ها از صفر تا صد در فروشگاه ساز هشت وجود دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پول دوست